Din indkøbskurv

Total: 0,00 DKK

 

Har du brug for hjælp fra Kundeservice?

 

Herunder har vi samlet og besvaret de spørgsmål, som vi får stillet oftest. Så mangler du

svar på et spørgsmål, så beder vi dig kigge listen igennem hurtigt, før du sender os en mail.

Klik på en hovedkategori. Derefter klikker du på et spørgsmål, og så vil svaret automatisk komme frem.


SÅDAN HANDLER DU HOS OS

  • Hvordan handler jeg på webshoppen?

    Vælg den kategori (og eventuelt Mand, Dame eller Børn) du ønsker at søge i.

     

    Klik på det produkt du ønsker at købe.

     

    Vælg størrelse og/eller farve samt det antal du ønsker at lægge i indkøbskurven.

     

    Vælg næste kategori du ønsker at shoppe i og fortsæt som tidligere.

     

    Vælg ”Gå til indkøbskurv” for at se dine udvalgte varer. Her kan du redigere din ordre (ændre antal – husk at klikke på ”Opdater”-knappen under feltet, der angiver antal pr. vare - og evt. fjerne varer fra indkøbskurven).

     

    Vælg ”Shop videre”, hvis du ønsker dette, eller vælg ”Gå til bestilling” og du vil blive guidet gennem betalingsforløbet indtil købet er afsluttet.

  • Hvad modtager jeg fra SPORT24.DK efter mit køb?

    Umiddelbart efter du har foretaget købet, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på din mail-adresse. Vær derfor omhyggelig med at skrive din mail adresse korrekt.

     

    Af bestillingsbekræftelsen fremgår adresse, varer, beløb, ordrenummer m.m. Kontroller og gem altid denne.

     

    Bemærk at bestillingsbekræftelsen er, som navnet antyder, en bekræftelse på, at vi har modtaget din bestilling. Det er ikke en ordrebekræftelse. Du får en bekræftelse på at ordren er afsendt, når vi sender dig en mail med ”Ordre afsendt” i titellinjen. Hermed anses endelig aftale om bestilling af varer mellem dig og SPORT24.DK for værende indgået.


    Hvis SPORT24.DK ikke er i stand til at opfylde din ordre som følge af for eksempel udsolgte varer, kontakter vi dig hurtigst muligt på enten telefon eller e-mail.


    Vi tager forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen), trykfejl og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer. 

     

  • Priser

    Alle priser angives i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms.

     

    Fragtomkostninger fremgår ved link sammen med prisen.


    Når du har gennemført bestillingen, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på dit køb pr. e-mail. Selve betalingen bliver først gennemført, når vi afsender varen til dig.
     

    Vi forbeholder os retten til at ændre priser og rabatter med øjeblikkelig virkning, men uanset dette vil din bekræftede pris på allerede bestilte varer selvfølgelig være gældende for din ordre.


    Vi tager dog forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen) trykfejl, og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer.

  • Kan jeg ændre/tilføje/annullere min ordre efter ordreafgivelse?

    Hvis ordren allerede er pakket, er ændringer og/eller tilføjelser desværre ikke muligt. Vi pakker dog hele dagen, og hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan vi godt ændre i den. Hvis du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. (+45) 30 21 38 50, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren.

  • Er jeg dårligere stillet ved at handle på nettet?

    Rent faktisk er man ofte bedre stillet ved at handle i vores shop på nettet end i en almindelig butik. Vi er en E-mærket virksomhed, hvilket betyder, at vi kan tilbyde dig som kunde en skærpet sikkerhed og forbrugerservice.

    Læs eventuelt mere om dette nedenfor og/eller ved at klikke på E-mærket på siden.

  • Har I en butik?

    Ja, vi har 28 SPORT 24-butikker i følgende byer: Viborg, Silkeborg, Vejen, Fredericia, Esbjerg, Haderslev, Vojens, Skanderborg, Sønderborg, Herning, Horsens, Grenaa, Randers, Hjørring, Glostrup, Lyngby, Roskilde, Rødovre, 2 i København, 2 i Kolding 2 i Vejle, 2 i Aalborg og 2 i Aarhus.

  • Udsolgte varer?

    Du er altid velkommen til at sende os en forespørgsel via kundeservice@sport24.dk eller ringe til os på telefon nr. (+45) 30 21 38 50.

  • Jeg er under 18 år, kan jeg så handle på webshoppen?

    For at handle på SPORT24.DK skal du være fyldt 18 år og have MobilePay eller være i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

    Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

  • Hvilken internetbrowser anbefaler I at bruge?

    Vi anbefaler, at du bruger Google Chrome som internetbrowser. Denne browser giver dig den bedste brugeroplevelse på webshoppen og understøtter 100% vores funktioner på filtrering på køn og mærke, når du udvælger de ønskede varer. 

GAVEKORT OG TILGODEBEVIS

  • Kan jeg købe gavekort på SPORT24.DK?

    Ja, via linket på forsiden af SPORT24.DK (eller klik her) kan du købe gavekort på valgfrie beløb. 

     

    Gavekortet kan bruges både i vores fysiske SPORT 24 og SPORT 24 OUTLET butikker samt på SPORT24.DK og SPORT24OUTLET.DK.

  • Skal jeg betale fragt, når jeg køber gavekort på SPORT24.DK?

    Nej, der pålægges ikke fragt på gavekort, da det fremsendes elektronisk til den angivne e-mail adresse.

  • Optjener jeg VIP-bonus på gavekort?

    Det er altid den, som indløser gavekortet, der optjener eventuel VIP-bonus. Så det skal du naturligvis være opmærksom på, hvis du giver et SPORT 24 gavekort til en anden person.
     

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at få pengene udbetalt for varer, der er betalt med gavekort eller tilgodebevis.

     

    Endvidere er det heller ikke muligt at ombytte et gavekort til kontanter. 

  • Hvordan bruger jeg mit SPORT 24 gavekort, hvis jeg vil handle på webshoppen?

    Læg de ønskede varer i indkøbskurven, indtaste gavekortkoden i det tomme felt til venstre inde i indkøbskurven lige under de varer, du har valgt, og klik efterfølgende på den røde knap ”AKTIVÉR KODE”.

     

    Gavekortkoden finder du på gavekortet i feltet ”Kode”. Det er en 10- eller 11-cifret kode bestående af både bogstaver og tal.

     

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at få pengene udbetalt for varer, der er betalt med gavekort eller tilgodebevis.

     

    Endvidere er det heller ikke muligt at ombytte et gavekort til kontanter. 

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke bruger hele gavekortet på én gang?

    Du får automatisk tilsendt et tilgodebevis på restbeløbet pr. e-mail, hvis du køber for mindre end gavekortets pålydende værdi. 

  • Hvor længe er mit SPORT 24 gavekort gyldigt?

    Et SPORT 24 gavekort er gyldigt i 3 år efter udstedelsesdatoen. Udstedelsesdatoen fremgår af gavekortet. 

SPORT 24 VIP KUNDEKLUB

  • Har SPORT 24 en kundeklub?

    Ja, SPORT 24 har en VIP kundeklub. 

     

    Du melder dig ind øverst på SPORT24.DK. Vælg LOG IND og klik på OPRET GRATIS VIP KONTO.

  • Hvordan melder jeg mig ind i SPORT 24 VIP kundeklub?

    Det er nemt og hurtigt at oprette en VIP KONTO.

     

    Øverst på SPORT24.DK vælger du ”LOG IND”, klikker på ”OPRET GRATIS VIP KONTO” og udfylder dine oplysninger. 

     

    Her kan du også se de samlede medlemsbetingelser for SPORT 24 VIP kundeklub.

  • Hvilke fordele får jeg som medlem af SPORT 24 VIP kundeklub?

    Når du opretter dig som VIP kunde får du følgende fordele:

     

    • Mulighed for gratis fragt hver gang du handler på SPORT24.DK.
    • Gratis returlabel vedlagt din ordre, hver gang du handler på SPORT24.DK.
    • Du optjener bonus, både når du handler i butik og online på SPORT24.DK.
    • Du kan få hele din families køb på samme medlemsnummer (dit medlemsnummer er dit mobilnummer).
    • Du får store rabatter på helt nye varer til VIP events ude i vores lokale butikker. 
    • Du får invitationer til eksklusive events.
    • Du får vores attraktive katalog før alle andre og kan dermed komme først til de gode tilbud.
    • Du kan deltage i VIP konkurrencer med flotte præmier.
       
    • Du kan altid finde dine kvitteringer, hvis du logger ind på din VIP konto.
  • Koster det noget at være medlem af SPORT 24 VIP kundeklub?

    Nej, det er gratis at tilmelde sig og være medlem af SPORT 24s VIP kundeklub.

     

    Kundeklubben er forbeholdt privatpersoner, og du skal være fyldt 18 år for at kunne få lov til at oprette en VIP konto hos SPORT 24.

  • Skal jeg logge mig ind som VIP-kunde, når jeg handler på SPORT24.DK?

    Nej, det behøver du ikke. Hvis shoppen genkender enten det telefonnummer eller den e-mail adresse, du angiver, når du gennemfører en ordre på SPORT24.DK, bliver købet automatisk registreret på din VIP konto. 

     

    Husk derfor altid at holde dine informationer på din VIP konto opdaterede. 

  • Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse på min VIP-konto?

    Sådan opdaterer du din e-mailadresse på din VIP konto:

     

    • Indtast dit mobilnummer og dit kode kodeord
    • Har du glemt dit kodeord, trykker du på glemt kodeord, hvorefter nyt sendes til dit mobilnummer (sms med nyt kodeord sendes inden for 2 min.)
    • Når du er logget ind, vælger du ”TJEK MIN VIP KONTO”
    • Derefter vælger du ”MINE INFORMATIONER” i venstremenuen på din VIP konto
    • Ret din e-mailadresse til en e-mailadresse, som du tjekker regelmæssigt.
    • Acceptér medlemsbetingelserne og tryk ”GEM”.
  • Hvordan optjener jeg bonus?

    Når du handler i vores fysiske SPORT 24 butikker:
    Som medlem af SPORT 24 VIP optjener du bonus på dine køb, hvis du blot husker at oplyse dit medlemsnummer (dit mobilnummer er dit medlemsnummer).

     

    Når du handler online på SPORT24.DK: 
    Hvis shoppen genkender enten det telefonnummer eller den e-mail adresse, du angiver, når du gennemfører en ordre på SPORT24.DK, bliver købet automatisk registreret på din VIP konto.

     

    Hvis du ikke har meldt dig ind i SPORT 24 VIP kundeklub, kan du oprette en VIP KONTO nemt og hurtigt. Øverst på SPORT24.DK vælger du ”Log ind” og klikker på ”OPRET GRATIS VIP KONTO”.

  • Hvad får jeg i bonus?

    SPORT 24 VIP har opsat nogle bonustrin, som du kan opnå, når du handler hos os.

     

    Du kan få alle dine familiemedlemmer på din VIP konto og på den måde hurtigt se din bonus vokse. På årsbasis vil du hurtigt optjene bonus til et gavekort fra SPORT 24 VIP, hvis I blot husker at få jeres køb registreret som VIP køb i butikken. Når du handler på SPORT24.DK, registreres dit køb automatisk på din VIP konot, hvis blot vores system genkender dit mobilnr. eller din e-mail adresse.

     

    Bonustrinnene er som følger:

     

    Der udstedes et gavekort på:

     

    • 5 % hvis du har købt varer for mellem 2.500 – 5.000 DKK
    • 7,5 % hvis du har købt varer for mellem 5.001 – 7.500 DKK
    • 10 % hvis du har købt varer for mellem 7.501 – 14.999 DKK
    • 12 % hvis du har købt varer for over 15.000 DKK

     

    Eksempel: Har din husstand købt varer for samlet 8.000 DKK, så modtager du et gavekort på 800 DKK ved bonusudbetaling.

  • Hvordan ser jeg, hvor meget bonus jeg har optjent?

    Det gør du ved at logge ind på din VIP konto (vælg "LOG IND" øverst på SPORT24.DK og klik på "MIN VIP KONTO") og derefter skal du klikke på "ØNSKER DU AT TJEKKE DIN VIP KONTO?". 

     

    Her kan du bl.a. se disse oplysninger om din bonusopsparing.

  • Jeg har glemt mit kodeord - hvad gør jeg så?

    Hvis du øverst på forsiden af SPORT24.DK vælger "VIP Log ind" og derefter klikker på "Min VIP konto", og der indtaster dit mobilnr. og vælger "Glemt kodeord?", så vil du få tilsendt et nyt, midlertidigt kodeord pr. SMS og e-mail, som du så kan logge dig ind med. 

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbreve?

    Hvis du logger ind på din VIP konto (øverst på forsiden af SPORT24.DK vælger du "VIP Log ind" og derefter klikker du på "Min VIP konto", indtaster dit mobilnr. og kodeord og klikker på "Log ind"), så kommer du ind i "VIP universet". Her skal du vælge "Ønsker du at tjekke din VIP konto? .... Klik her", og derefter skal du klikke på " Valgte services" i menuen til venstre. 

     

    Her kan du så til- og framelde nyhedsbreve pr. e-mail og / eller SMS. Husk at klikke på "Gem"-knappen, når du har foretaget ændringerne. 

     

    Du kan naturligvis også klikke på linket AFMELD NYHEDSBREV nederst i et nyhedsbrev, eller klikke på linket her

  • Hvordan melder jeg mig ud af SPORT 24 VIP kundeklub?

    Hvis du ønsker at melde dig ud af SPORT 24 VIP kundeklubben, bedes du kontakte kundeservice via kundeservice@sport24.dk eller på telefon 30 21 38 50 (åbent mandag til fredag 8.00 - 16.00).

SÅDAN FINDER DU DEN RIGTIGE STØRRELSE

  • Hvordan finder jeg den rigtige skostørrelse?

    Gå ind på den sko, du ønsker at købe og klik på linket til lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se en OMREGNINGSTABEL til europæiske størrelser samt skoens indvendige mål i mm. Har du brug for yderligere vejledning, kan du vælge SÅDAN MÅLER DU DIN FOD.

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid skoene på, inden du tager dem i brug. 

  • Hvordan finder jeg den rigtige størrelse på børnetøj?

    Gå ind på den vare, du ønsker at købe og klik på linket lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se, hvad størrelserne cirka svarer til i alder.  

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid tøjet på, inden det tages i brug. 

LEVERING

  • Hvornår kan jeg forvente at modtage mine varer?

    Ordren leveres indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse. Alle varer sendes med GLS eller Post Danmark.

  • Hvordan bliver mine varer sendt?

    Alle varer sendes med GLS eller Post Danmark. Du vælger selv leveringsform i check-out forløbet.

  • Hvor til leveres min ordre?

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din privatadresse, til din arbejdsplads eller vælg selv afhentning (GLS eller Post Danmark).

  • Hvornår behandler I min ordre?

    Hvis du laver din ordre på en hverdag før kl. 14:00, bliver din ordre afsendt samme dag, og herefter lover Post Danmark dag-til-dag levering for 98% af alle pakker og GLS for 98% af pakkerne.

     

    Laver du din ordre efter kl. 14:00 eller i weekenden, bliver din ordre sendt den næstkommende hverdag.

     

    Bemærk dog, at hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (enten VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik, eller PRIVATLEVERING TIL DØREN), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN med Post Danmark bliver din ordre leveret om mandagen.

     

    Du får naturligvis en sms om, hvornår din ordre kan afhentes.

  • Hvilke leveringsformer kan jeg vælge imellem?

    På SPORT24.DK kan du vælge imellem følgende leveringsformer:

     

    • Vælg selv afhentning i GLS PakkeShop (* standard) - pakker udbringes mandag - fredag
    • Vælg selv afhentning i Post Danmark postbutik / pakkeboks eller på posthus - pakker udbringes mandag - lørdag
    • Levering til din arbejdsplads med Post Danmark - pakker udbringes mandag - fredag
    • Levering til din privatadresse med Post Danmark - pakker udbringes mandag - lørdag

     

    * Standard leveringsform på SPORT24.DK er vælg selv afhentning i GLS PakkeShop. Hvis du ønsker en anden leveringsform, skal du aktivt vælge dette under levering. 

  • Vælg selv afhentning (standard)

    Du kan vælge at hente din ordre i en GLS PakkeShop (standard) eller på posthuset / i en af Post Danmarks postbutikker eller pakkebokse.


    En GLS PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik (shop-in-shop-system). I Danmark er der mere end 1.100 GLS PakkeShops, hvor man kan hente pakker. Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.


    En Post Danmark pakkeboks er en automat, hvor du kan hente din pakke. Der findes 160 pakkebokse rund om i landet og i 300 af Coops butikker, hvor pakkeboksen er tilgængelig i hele butikkens åbningstid. Med over 1.200 Post Danmark udleveringssteder i hele landet, er der altid et udleveringssted tæt på dig.  

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. 

     

    Er du ikke medlem af vores VIP kundeklub er prisen for denne leveringsmåde 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit.

     

    Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din arbejdsplads

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din arbejdsplads. Det er naturligvis vigtigt, at du sikrer, at levering til arbejdspladsen er forenelig med din arbejdsplads politik.

     

    Din pakke vil blive leveret til din arbejdsplads. Du skal blot angive navn og adresse på din arbejdsplads.

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. 

     

    Hvis du ikke er VIP kunde, er prisen for denne leveringsmåde 29 DKK, når du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit. 

     

    Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din privatadresse

    Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 dage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet, skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen, og ID for at få pakken udleveret.

     

    Levering vil finde sted 1 - 2 hverdage efter din bestilling.

     

    Hvis du ikke er VIP kunde, er prisen for denne leveringsform 39 DKK, uanset hvor meget du handler for.

     

    Er du VIP kunde, koster levering til din privatadresse 20 DKK, hvis du køber for under 600 DKK, men køber du for 600 DKK eller mere, leveres ordren fragtfrit.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Kan jeg få leveret min pakke i weekenden?

    Ja, hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (enten VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik, eller PRIVATLEVERING TIL DØREN), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN med Post Danmark bliver din ordre leveret om mandagen.

     

    Du får naturligvis en sms om, hvornår din ordre kan afhentes.

  • Kan jeg tracke min ordre?

    Alle ordrer får et track-and-trace nummer, som du kan slå op på vores webshop. Vælg linket ”Kundeservice” øverst på shoppen og vælg dernæst ”Track din ordre” nederst i menuen til venstre, eller klik her.

     

    Vær opmærksom på, at der kan gå nogle timer, før pakken registreres hos GLS / Post Danmark.

  • Hvad koster forsendelsen?

    Vælg selv afhentning med GLS eller Post Danmark koster 29 DKK, hvis du ikke er medlem af vores VIP kundeklub og køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit. Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Levering til din arbejdsplads (Post Danmark) koster 29 DKK, hvis du ikke er VIP kunde og køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit. Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Levering til din privatadresse (Post Danmark) koster 39 DKK, hvis du ikke er VIP kunde, uanset hvor meget du handler for. Er du VIP kunde, koster levering til din privatadresse 20 DKK, når du køber for under 600 DKK, men køber du for 600 DKK eller mere, leveres ordren fragtfrit.

  • Bliver de varer, jeg bestiller, altid leveret?

    Ja, de varer, du ser på webshoppen, er dem, vi har på lager. Hvis en vare bliver udsolgt, fjernes den automatisk fra webshoppen.

     

    Skulle du være så uheldig, at en vare/størrelse bliver udsolgt, efter du har lagt den i din indkøbskurv, men inden du får gennemført betalingen, bliver du hurtigst muligt kontaktet af vores kundeservice.

     

    Vi tager forbehold for taste-, system- og optællingsfejl.

  • Kan I lægge min pakke på et aftalt sted?

    Det kan vi desværre ikke. Vi sender alle pakker med GLS eller Post Danmark, og vi kan derfor kun levere til den angivne adresse uden individuel aftale.

  • Jeg har glemt at hente min pakke - hvad sker der så?

    Skulle du have glemt at hente din pakke i GLS PakkeShoppen, på posthuset eller i Post Danmark postbutikken / pakkeboksen, returneres pakken til os efter 2 uger. I sådanne tilfælde pålægges du et gebyr på 50 DKK til dækning af returfragt og håndteringsomkostninger.

     

    Uafhentede varer omfattes ikke af fortrydelsesretten.

  • Til hvilke lande leverer I?

    Vi leverer pt. kun til adresser i Danmark.

     

    Please note: We deliver only to mainland Denmark.

    We do not deliver to any other countries incl. Greenland and Faroe Island. 

BETALING

  • Hvordan betaler jeg?

    Når du er færdig med at handle og har klikket på "Ja tak, gå til kassen", får du vist en oversigt over, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger "Gå til kassen", bliver du ført til en sikker server hos DIBS, hvor du skal vælge, om du vil betale via MobilePay eller med betalingskort.


    Beløbet trækkes først på din konto, når ordren sendes fra vores lager. Så snart vi har modtaget din ordre, modtager du en bestillingsbekræftelse fra os i din indbakke.

     

    Bemærk: Det koster ikke ekstragebyr at betale med MobilePay eller betalingskort. 

  • Hvornår trækker I pengene?

    Pengene vil tidligst blive trukket, når varerne er afsendt fra vores lager. Er der en del-levering på din ordre, vil pengene først blive trukket, når den sidste del af ordren er sendt.

  • Hvilke leveringsomkostninger er der?

    Vælg selv afhentning i GLS PakkeShop eller Post Danmark postbutik / pakkeboks koster 29 DKK, hvis du ikke er medlem af vores VIP kundeklub og køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit. Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Levering til din arbejdsplads (Post Danmark) koster 29 DKK, hvis du ikke er VIP kunde og køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit. Er du VIP kunde, leveres varerne fragtfrit, uanset hvor meget du handler for.

     

    Levering til din privatadresse (Post Danmark) koster 39 DKK, hvis du ikke er VIP kunde, uanset hvor meget du handler for. Er du VIP kunde, koster levering til din privatadresse 20 DKK, når du køber for under 600 DKK, men køber du for 600 DKK eller mere, leveres ordren fragtfrit.

  • Hvilke betalingsmidler kan jeg benytte på SPORT24.DK?

    På webshoppen kan du betale med:

     

    MobilePay

    Dankort / VISA Dankort

    VISA

    Visa-Electron

    MasterCard

    MasterCard-Debet 

    American Express

    JCB

     

    Gennem samarbejde med NETS, der tidligere hed PBS, sikrer vi dig et trygt og sikkert køb.

     

    Alle transaktioner er gebyrfrie! Der trækkes ikke betalingsgebyr for betaling med MobilePay eller kort over nettet.

     

    Alle priser på siden er inklusiv moms (25%).

  • Jeg har hverken MobilePay eller kreditkort, kan jeg handle alligevel?

    Du kan desværre ikke handle på webshoppen uden MobilePay eller kreditkort.

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    SPORT24.DK er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket nederst på forsiden, eller find flere relevante informationer på Forbrugerrådets hjemmeside taenk.dk eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside forbrugerombudsmanden.dk.

  • Hvad gør jeg, hvis der opstår tekniske problemer på webshoppen?

    Hvis du, mod forventning, skulle opleve tekniske problemer på webshoppen, er du meget velkommen til at kontakte os på kundeservice@sport24.dk.

RETURNERING

  • Kan jeg returnere til en fysisk butik?

    SPORT 24 giver dig altid 30 dages fuld returret. Både i butik og på vores webshop.
     

    Ja, du kan altid returnere dine onlinekøb gratis i alle vores SPORT 24 butikker (husk blot at medbringe kvittering / faktura). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

    Bemærk: Du kan også returnere dine onlinekøb gratis i vores SPORT 24 OUTLET butikker. Se oversigt her.

     

    Varen, du sender retur, skal overholde følgende regler:
    Varen sendes tilbage i original emballage (skotøjsæsker må ikke benyttes som forsendelsesemballage, men skal sendes med retur). Varen eller emballagen må ikke være beskadiget, og mærker og mærkater skal være intakte.

  • Hvordan returnerer jeg til webshoppen?

    SPORT 24 giver dig altid 30 dages fuld returret. Både i butik og på vores webshop.

     

    Bor du ikke nær en butik, har vi gjort det nemt for dig, at returnere til webshoppen. Der er vedlagt en returlabel i pakken sammen med dit køb.

    Vælger du at bruge returlabelen, betaler du kun 29 DKK for at sende din pakke tilbage til os. De 29 DKK bliver automatisk modregnet de penge, du skal have retur. Er du VIP kunde, koster det ikke noget at returnere til webshoppen. 

    Udfyld venligst returformularen, som du ligeledes har modtaget i pakken sammen med dit køb, og send den til os sammen med returvaren. Vi refunderer pengene til dit kort, hurtigst muligt efter vi har modtaget din returvare. 

    OBS: Webshoppen kan ikke tilbyde at ombytte varer. Du bedes i stedet bestille den ønskede vare / størrelse på webshoppen. 

    Bemærk: Anvender du anden returlabel fra posthuset koster returforsendelsen min. 80 DKK. I så fald skal pakken sendes til

    SPORT24.DK – Web-Retur
    Eksportvej 1
    8653 Them


    Visse varer kan i kraft af deres størrelse ikke returneres med normal post. Dette gælder for eksempel bordtennisborde. Udgiften for returnering af et bordtennisbord med Danske Fragtmænd forventes at beløbe sig til ca. 400 DKK, afhængig af hvor i landet du bor.


    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

  • Kan jeg få en gratis returlabel?

    Hvis du melder dig ind i vores SPORT 24 VIP kundeklub, kan du sende gratis retur.

    Hvis du endnu ikke har sendt din pakke retur, kan du stadig nå det. Du skal blot oprette en VIP konto først og dernæst kan du anvende den returlabel, der ligger i pakken. Når vi modtager din returpakke, trækket vi i så fald ikke 29 DKK for returportoen.

    Når du har oprettet en VIP konto, vil du altid fremover modtage en gratis returlabel vedlagt i pakken fra os.

    Læs mere om oprettelse af gratis VIP konto.

  • Jeg har mistet min returlabel - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returlabel, så klik her.

  • Jeg har mistet min returformular - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returformular, så klik her.

  • Jeg har handlet i en fysisk butik, men ønsker at returnere til webshoppen - hvad gør jeg?

    Har du købt en vare i en af vores fysiske butikker, og ønsker at returnere den til webshoppen, så klik her.

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?

    Ved fejl ved leverance bedes du kontakte kundeservice pr. mail via kundeservice@sport24.dk eller på telefonnr. 30 21 38 50.

     

    Ved fejl eller mangler på en vare kan du enten gå i en af vores fysiske butikker eller kontakte kundeservice pr. mail via kundeservice@sport24.dk eller på telefonnr. 30 21 38 50, så vi kan sende dig en gratis returlabel.

     

    Dokumentation
    Det letter ekspeditionen af din returvare, såfremt du vedlægger en udfyldt returformular, med en kort beskrivelse af, hvad der er galt med varen. Vedlæg eventuelt en kopi af fakturaen, som du modtog sammen med varen. 

  • Jeg har fået leveret en forkert vare, hvad gør jeg så?

    Vi beklager meget, hvis vi er kommet til at sende dig en forkert vare, eller hvis der mangler en del af din ordre. I så fald beder vi dig kontakte kundeservice (husk at have dit ordrenummer klar), og vi vil selvfølgelig undersøge sagen snarest.

     

    Hvis vi har sendt noget forkert, sender vi dig selvfølgelig en returlabel.

  • Hvordan får jeg mine penge tilbage, hvis jeg har fortrudt købet?

    Hvis du har fortrudt købet, kan du selvfølgelig få dine penge tilbage. Hos SPORT24.DK har du 30 dages fuld returret, regnet fra den dato du har modtaget dine varer.

    Du kan enten:

    RETURNERE TIL EN FYSISK BUTIK
    Du kan altid returnere dine onlinekøb gratis i alle vores SPORT 24 butikker (husk blot at medbringe fakturaen, som du modtog i pakken sammen med din ordre). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

    RETURNERE TIL WEBSHOPPEN
    Du kan naturligvis også returnere dine varer til webshoppen. Læs hvordan under spørgsmålet "Hvordan returnerer jeg til webshoppen" ovenfor. 

     

    Så snart vi har modtage din returvare og kontrolleret den, refunderer vi beløbet til det kort, som du benyttede ved købet (med mindre du udtrykkeligt har angivet noget andet), og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet.

    Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Hvis din ordre er betalt med Dankort, tager det typisk 1 – 3 hverdage, fra vi har refunderet pengene til dig, til de går ind på din konto. Ved andre korttyper (bl.a. MasterCard) kan det tage op til 30 dage. 

    Bemærk: Det er ikke muligt at få pengene udbetalt for varer, der er  betalt med gavekort eller tilgodebevis.

  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

    Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon (+45) 30 21 38 50. Vi sidder klar ved telefonerne mandag - fredag fra kl. 8 - 16. 

     

    Du er ligeledes altid velkommen til at skrive til os på mail-adressen  kundeservice@sport24.dk.

SIKKERHED

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    SPORT24.DK er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket nederst på forsiden, eller find flere relevante informationer på Forbrugerrådets hjemmeside taenk.dk eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside forbrugerombudsmanden.dk.

KLAGEINSTANSER

  • Ønsker du at klage?

    Hvis du vil klage over dit køb, bedes du i første omgang rette henvendelse til kundeservice på telefonnr. 30 21 38 50 eller via e-mail til kundeservice@sport24.dk.

    I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

     

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning 
    Carl Jacobsens Vej 35 
    2500 Valby

    Du kan også klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

     

    EU-Kommissionen online klageportal (ODR) kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her

ØVRIGE SPØRGSMÅL OG SVAR

  • Har I et katalog?

    Ja, du kan løbende se SPORT 24 kataloget, der udkommer med de forskellige sæsonvarer. Bemærk gyldighedsperioden på bagsiden af kataloget.

     

    Kataloget vil også være synligt på webshoppen, så længe tilbuddene er gældende, eller så længe lager haves. Du bedes holde øje med forsiden af SPORT24.DK, hvor vi annoncerer med det aktuelle katalog. 

  • Farver

    Vi er meget omhyggelig med at tage farvetro fotos af alle produkterne i vores shop, men vi kan ikke garantere, at farverne, du ser på din skærm, er nøjagtigt de farver, som varerne har, da farvegengivelsen afhænger af indstillingerne på din computer.

  • Force majeure

    I tilfælde af force majeure bortfalder SPORT24.DK's forpligtelser, og er force majeure perioden længere end to måneder, har både du som kunde og SPORT24.DK ret til at ophæve aftalen uden pligt til at betale erstatning.

     

    Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos medarbejdere, transportforstyrrelser, import- / eksportforbud, uanset om dette forekommer hos os eller vores (under-)leverandører.

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

  • Hvilke informationer kan jeg hente om virksomheden SPORT24.DK?

    □      SPORT 24 A/S

    □      CVR nr. 33 50 68 13

    □      Virksomhedsejer: Henrik Bruun

    □      Stagehøjvej 22, 8600 Silkeborg

    □      E-mail: kundeservice@sport24.dk

    □      Telefonnummer: (+45) 30 21 30 00

    □      Etableringsår: 2010

KONTAKT KUNDESERVICE

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med en kundeservicemedarbejer hos SPORT24.DK?

    Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sport24.dk eller telefon nr. (+45) 30 21 38 50. Kundeservice er åben alle ugens hverdage fra kl. 8 - 16.

     

    Vi besvarer mails indenfor 24 timer på hverdage. SPORT24.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

  • Hvor hurtigt besvarer I min e-mail?

    Vi besvarer mails sendt til kundeservice@sport24.dk indenfor 24 timer på hverdage.

    SPORT24.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

  • Kan jeg sende en forespørgsel på en vare?

    Du kan altid sende os en forespørgsel via kundeservice@sport24.dk eller ringe til os på telefon nr. (+45) 30 21 38 50.

ÅBNINGSTIDER

  • Hvornår har jeres kundeservice åbent?

    Kundeservice er åben mandag - fredag fra kl. 8 - 16.

  • (Udfyldes kun hvis din forespørgsel omhandler et konkret produkt på webshoppen)

* Skal udfyldes

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål i vores Ofte Stillede Spørgsmål, er du

 

velkommen til at kontakte os telefonisk på       (+45) 30 21 38 50.

Hjemmesiden bruger cookies

Hjemmesiden bruger Cookies.
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. De er helt uskadelige og standard på de fleste webshops i dag.
Cookies på denne hjemmeside anvendes primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik venligst på Læs mere om Cookies.