Levering & Tracking

Leveringsformer

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1-2 hverdage. Dog kan der være længere leveringstider i travle perioder.

OBS! Leveringstiden for varer med personligt tryk på kan være 1-3 hverdage længere.

Priser på levering

Du modtager en SMS og/eller mail fra transportøren, når pakken er leveret. 

Bemærk for Klub SPORT 24-kunder:

Fragtbeløbet ændres automatisk, når du indtaster dit mobilnummer inden betaling (dit mobilnummer er dit medlemsnummer).

Burd Delivery 

Lægger du en ordre på hverdage inden kl. 10.45 og vælger levering til din privatadresse med Burd Delivery, bliver pakken leveret samme aften (gælder ikke trykordrer).

Vær opmærksom på, at der kan opstå situationer, hvor levering sker til anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

OBS! Skulle du glemme at afhente din pakke på leveringsstedet, returneres pakken til os efter 7 kalenderdage. I sådanne tilfælde pålægges du et gebyr svarende til de faktiske udgifter til returfragten. Dette gælder også for Klub SPORT 24 kunder. 

Hvordan følger jeg min forsendelse?

Når ordren afsendes fra vores lager, sender vi en "ordre afsendt" mail til dig, hvor du bl.a. se pakkens forsendelsesnummer.

Vi leverer kun til adresser i Danmark, og alle pakker sendes med PostNord eller GLS, alt efter hvad du har valgt. 

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1-2 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder. OBS leveringstiden for trykordrer kan være 1-3 hverdage længere. 

Du kan spore din PostNord pakke ved at klikke på linket her og indtaste forsendelsesnummer på 20 cifre. 

Du kan spore din GLS pakke ved at klikke på linket her og indtaste forsendelsesnummer på 12 cifre. 

Du kan spore din Burd Delivery pakke via dette link.

Forskellige leveringsmuligheder

På SPORT24.DK har du følgende 5 leveringsmuligheder:

  1. Levering til shop: SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik med PostNord - pakker udbringes alle hverdage.

  2. Levering til din privatadresse med PostNord -  pakker udbringes alle hverdage.

  3. Ekspres-levering til din privatadresse med Burd Delivery – pakker udbringes alle hverdage.

  4. Vælg selv afhentning GLS - pakker udbringes mandag til lørdag.

  5. Vælg selv afhentning PostNord - pakker udbringes mandag til lørdag.

BEMÆRK: Der kan opstå situationer, hvor levering sker til anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer indenfor 1 – 2 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder. OBS leveringstiden for trykordrer kan være 1 - 3 hverdage længere. 

Standard leveringsform på SPORT24.DK er afhent i en SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik. Hvis du ønsker en anden leveringsform (til en GLS PakkeShop, en PostNord postbutik / pakkeboks eller din privatadresse), skal du aktivt vælge dette under levering.


1. Levering til butik: SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik

Din pakke leveres med PostNord til den valgte SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik (altid fri levering uanset købsbeløb). 

Se oversigt over alle SPORT 24 og SPORT 24 OUTLET butikker og deres åbningstider her

Varerne afsendes 1 - 2 hverdage efter din bestilling og kan efterfølgende afhentes ved kassen i den valgte SPORT 24 butik, når du har modtaget mail og SMS fra PostNord om, at pakken er leveret til butikken. Medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen samt ID for at få pakken udleveret.

2. Levering til din privatadresse med PostNord

Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 hverdage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen, samt ID for at få pakken udleveret.

Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

3. Levering til din privatadresse med Burd Delivery

Mulighed for levering til din privatadresse samme dag, såfremt du bestiller en ordre på hverdage inden kl. 10.45 (gælder dog ikke trykordrer

Er din adresse tilgængelig for BURD vil leveringsmuligheden blive vist ved bestilling. 

Burd Delivery leverer pakker alle hverdage mellem kl. 18.00 – 22.00. Du modtager en SMS fra Burd mellem kl.18.00 og 19.00 med bekræftelse på, at de leverer din pakke samme aften. 

SMS'en indeholder et halvanden timesinterval for forventet levering.

Du kan live-tracke buddet og se det præcise leveringstidspunkt i BURDS LIVE-TRACKER. Vær opmærksom på, at tidspunktet der står i SMS teksten, kan ændre sig, såfremt buddet indhenter eller mister tid. Derfor opfordrer vi også til at holde øje med livetrackeren.

Såfremt Burd ikke har modtaget din pakke fra SPORT24.DK, vil du modtage en SMS om dette.

Burd: Hvem leverer min pakke hos Burd?

En af Burds ansatte vil komme med din pakke. I den SMS, de sender en halv time før levering, vil du se navn på og billede af dit bud.

Burd: Kan jeg kontakte mit Burd-bud?

Ja. I den SMS, du modtager en halv time før levering, kan du via linket ringe eller skrive til det bud, som kommer med pakken. Det kan f.eks. være, hvis du ikke er hjemme, men gerne vil have, at pakken stilles ved f.eks. hoveddøren.

Burd: Hvad sker der med min pakke, hvis jeg ikke er hjemme?

Hvis du ikke åbner døren, ringer Burds bud altid til dig to gange, for at forsøge at aftale et sted pakken må stilles. Hvis dette ikke er muligt, tager buddet pakken med tilbage, og pakken forsøges leveret igen næste hverdagsaften. Burd forsøger altid at levere pakken to gange, og hvis det ikke lykkes, og Burd ikke kan komme i kontakt med dig, sender de pakken tilbage til SPORT24.DK.

Burd: Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har brug for hjælp?

Du kan altid ringe til BURD på: 92 45 17 77.

Track din ordre her.

4. + 5. Vælg selv, hvor du ønsker at hente din ordre

Du kan vælge at hente din ordre i en GLS PakkeShop eller på et PostNord-posthus / postbutik eller i en PostNord-pakkeboks.

En GLS PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik (shop-in-shop-system). I Danmark er der mere end 1.550 GLS PakkeShops, hvor man kan hente pakker.

Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.

En Post Nord Pakkeboks er en selvbetjeningsautomat, som gør dig uafhængig af posthusets åbningstider, når du skal hente og sende pakker.
Der findes 170 pakkebokse rund om i landet og i 300 af Coops butikker, hvor pakkeboksen er tilgængelig i hele butikkens åbningstid. Med over 1.200 udleveringssteder i hele landet, er der altid et udleveringssted tæt på dig. 

Er Pakkeboksen fyldt op med pakker eller er din pakke for stor til Pakkeboksen, vil du opleve, at din pakke bliver dirgeret videre til et lokalt posthus, hvor du kan hente pakken.

Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

****

Click & Collect - Reserver online – Afhent og betal i butik


Du kan reservere en vare på SPORT24.DK og hente den i din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik samme dag.

Senest 2 timer efter reservationen får du en mail og SMS fra butikken med status på din vare.

Du betaler først for din vare, når du henter den i butikken.

En fin service til dig, der bare ikke kan vente med at dyrke glæden ved din sport.

***

FAQ – reservationer: De 11 mest stillede spørgsmål

1. Jeg har fortrudt min reservation – hvad gør jeg?

Du skal ikke foretage dig noget. Hvis du ikke ønsker din vare, vil din reservation automatisk blive annulleret efter 48 timer. 

2. Hvordan reserverer jeg en vare til afhentning i butik samme dag?

  1. Find din vare på SPORT24.DK, og klik på knappen "Se lagerstatus"

  2. Vælg størrelse og farve

  3. Find din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik, klik "Reserver i butik", indtast dine kontaktoplysninger, og klik på "Send reservation"

  4. Din reservation er nu sendt til butikken

  5. Inden for 2 timer får du en mail/sms med status på din reservation

3. Kan jeg reservere alle varer på SPORT24.DK?

Du kan reservere de varer, som har en knap med "Se lagerstatus i butik" inden på selve varen.

4. Hvornår kan jeg hente min reserverede vare i butikken

Når din reservation er sendt til butikken, har butikken 2 timer til at gøre din reservation klar inden for butikkens åbningstid. Du modtager en mail og en sms, når varen er klar til afhentning.

5. Hvor længe er min vare reserveret?

Når du har fået besked fra butikken om, at din vare er klar, kan du hente den inden for butikken åbningstid eller de to førstkommende åbningsdage.

Såfremt du ikke afhenter din vare, får du en mail / SMS med en annullering af din reservation.

6. Kan en reserveret vare alligevel ikke være på lager?

Der kan desværre opstå situationer, hvor den vare, du har reserveret, alligevel ikke er på lager i den valgte butik.

Du vil da få besked via mail / SMS inden for 2 timer i butikken åbningstid.

Du kan så enten vælge at bestille din vare på SPORT24.DK til afsendelse fra webshop lageret eller vælge at reserverer varen til afhentning i en anden butik, hvor den ønskede vare er på lager.

7. Jeg bestiller uden for åbningstid – hvornår kan jeg hente min vare?

Har du bestilt udenfor butikkens åbningstid, får du først besked fra butikken, når den åbner igen.

Afvent venligst mail / SMS fra butikken med status på din reservation.

8. Hvornår betaler jeg for min reserverede vare?

Du betaler først for den reserverede vare, når du henter den i butikken.

9. Hvilke betalingsmuligheder er der i butikkerne?

Når du henter din vare i butikken, kan du betale med følgende:

- Kontanter
- Alle betalingskort (dog ikke Diners)

10. Kan jeg reservere flere varer på en gang?

Du kan godt reservere flere varer, størrelser og farver.

Det er dog ikke sikkert at samme butik har alle de ønskede varer.

Bemærk også at du kun kan reservere én vare ad gangen, og du får derfor en mail og SMS for hver vare, du reserverer.

11. I hvilke butikker kan jeg hente min reservation?

Du finder en oversigt over de butikker, der tilbyder Click & Collect her

***

Mail- og SMS-opdatering om din pakke

Hvis du indtaster korrekt mobilnummer og mailadresse, når du bestiller på webshoppen, modtager du både mail og SMS fra PostNord / GLS med informationer om levering af pakken. 

Burd Delivery sender først en mail med mulighed for at ændre adresse, leveringsdato og vælge placering. Desuden sender de 3 SMS'er: 

  1. Vi kommer i aften ...

  2. Vi kommer om 40 minutter

  3. Pakken er leveret - Rate vores chauffør

Kan jeg fortryde mit køb på webshoppen?

Hvis ordren allerede er pakket og faktureret, dvs. at du har modtaget fakturaen i din indbakke, er annullering og ændringer desværre ikke muligt.

Lageret pakker dog hele dagen, så hvis din ordre endnu ikke er pakket, vil vi gøre alt for at hjælpe dig.

Har du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. (+45) 30 21 38 50, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren.

Er det ikke muligt for dig at ringe til os inden for vores kundeservice åbningstider, kan du sende en mail med teksten "HASTER - Ordreændring" i emne-feltet til kundeservice@sport24.dk, og vi vil, så vidt muligt, ændre din ordre den efterfølgende hverdag.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer pt. kun til adresser i Danmark. 

Please note: We deliver only to addresses in Denmark.

We do not deliver to any other countries incl. Greenland and The Faroe Islands. 

Altid gode priser, hurtig levering og 365 dages fuld returret

Hos SPORT 24 har vi noget for hele familien. Se vores store udvalg