Gå til hovedindhold

Levering & Tracking

Leveringstid

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer samme hverdag, så du modtager din ordre indenfor 1-2 hverdage. Dog kan der være længere leveringstider i travle perioder.

OBS! Leveringstiden for varer med personligt tryk på kan være 3-5 hverdage længere og bestillingsvarer 2-3 uger.

Priser på levering

Fragt pris
Fragt pris - hjemmelevering

Vær opmærksom på, at der kan opstå situationer, hvor levering sker til anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

OBS! Skulle du glemme at afhente din pakke på leveringsstedet, returneres pakken til os efter 7 kalenderdage. I sådanne tilfælde pålægges du et gebyr svarende til de faktiske udgifter til returfragten. Dette gælder også for Klub SPORT 24 kunder.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Når ordren afsendes fra vores lager, sender vi en "ordre afsendt" mail til dig, hvor du bl.a. kan se pakkens forsendelsesnummer.

Du kan spore din PostNord pakke via dette link.

Du kan spore din GLS pakke via dette link.

Du kan spore din Burd Delivery pakke via dette link.

Du kan spore din DAO pakke via dette link.

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer samme hverdag, så du modtager din ordre indenfor 1-2 hverdage. Dog kan længere leveringstid forekomme i travle perioder.

OBS! Leveringstiden for trykordrer kan være 1-3 hverdage længere og på bestillingsvarer er leveringstiden 2-3 uger. Du modtager en SMS og/eller mail fra transportøren, når pakken er leveret.

Forskellige leveringsmuligheder

På SPORT24.DK har du følgende 5 leveringsmuligheder:

  • Levering til shop: SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik med PostNord

    - pakker udbringes alle hverdage.

  • Levering til din privatadresse med PostNord

    - pakker udbringes alle hverdage.

  • Ekspres-levering til din privatadresse med Burd Delivery

    pakker udbringes alle hverdage.

  • Vælg selv afhentning GLS

    - pakker udbringes mandag til lørdag.

  • Vælg selv afhentning PostNord

    - pakker udbringes mandag til lørdag.

  • Levering til din privatadresse med DAO*

    – pakker udbringes alle dage

  • Vælg selv afhentning DAO

    pakker udbringes alle dage

*For hjemmelevering med DAO må pakken ikke overstige 5 kg og en længde på 55 cm. Pakken vil blive omdirigeret til nærmeste pakkeshop, hvis den overstiger mål/vægt

Standard leveringsform på SPORT24.DK er afhent i en SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik. Hvis du ønsker en anden leveringsform, skal du aktivt vælge dette under levering.

1. Levering til butik: SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik

Din pakke leveres med PostNord til den valgte SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik (altid fri levering uanset købsbeløb).

Se oversigt over alle SPORT 24 og SPORT 24 OUTLET butikker og deres åbningstider her.

Varerne afsendes samme hverdag eller næstkommende hverdag efter din bestilling og kan efterfølgende afhentes ved kassen i den valgte SPORT 24 butik, når du har modtaget mail og SMS fra PostNord om, at pakken er leveret til butikken. Medbringe pakkenummeret, som fremgår af sms og e-mail, samt ID for at få pakken udleveret.

2. Levering til din privatadresse med PostNord

Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 hverdage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af sms og e-mail, samt ID for at få pakken udleveret.

3. Levering til din privatadresse med Burd Delivery

Lægger du en ordre på hverdage inden kl. 10.45 og vælger levering til din privatadresse med Burd Delivery, bliver pakken leveret samme aften. OBS! Gælder ikke trykordrer. Er din adresse tilgængelig for BURD vil leveringsmuligheden blive vist ved bestilling. Burd Delivery leverer pakker alle hverdage mellem kl. 18.00 – 22.00. Du modtager en sms fra Burd mellem kl.18.00 og 19.00 med bekræftelse på, at de leverer din pakke samme aften.

Hvis Burd ikke har modtaget din pakke fra SPORT24.DK, vil du modtage en SMS om dette.

Hvad sker der med min pakke, hvis jeg ikke er hjemme?

Hvis du ikke åbner døren, ringer Burds bud altid til dig to gange, for at forsøge at aftale et sted pakken må stilles. Hvis dette ikke er muligt, tager buddet pakken med tilbage, og pakken forsøges leveret igen næste hverdagsaften. Burd forsøger altid at levere pakken to gange, og hvis det ikke lykkes, og Burd ikke kan komme i kontakt med dig, sender de pakken tilbage til SPORT24.DK.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har brug for hjælp?

Du kan altid ringe til BURD på: 92 45 17 77.

4. + 5. Vælg selv afhentning med GLS, PostNord eller DAO

Du kan vælge at hente din ordre i en GLS, PostNord eller DAO PakkeShop, PostNord posthus/postbutik eller i en PostNord-pakkeboks.

En PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik.

Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.

En Post Nord Pakkeboks* er en selvbetjeningsautomat, som gør dig uafhængig af posthusets åbningstider, når du skal hente og sende pakker.

*Er Pakkeboksen fyldt op med pakker eller er din pakke for stor til Pakkeboksen, vil du opleve, at din pakke bliver dirigeret videre til et lokalt posthus, hvor du kan hente pakken.

Click & Collect - Reserver online – Afhent og betal i butik

Du kan reservere en vare på SPORT24.DK og hente den i din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik samme dag.

Senest 2 timer efter reservationen får du en mail og SMS fra butikken med status på din vare. Du betaler først for din vare, når du henter den i butikken. En fin service til dig, der bare ikke kan vente med at dyrke glæden ved din sport.

FAQ – reservationer:

De 11 mest stillede spørgsmål

1. Jeg har fortrudt min reservation – hvad gør jeg?

Du skal ikke foretage dig noget. Hvis du ikke ønsker din vare, vil din reservation automatisk blive annulleret efter 48 timer.

2. Hvordan reserverer jeg en vare til afhentning i butik samme dag?

  • Find din vare på SPORT24.DK, og klik på knappen "Se lagerstatus"

  • Vælg størrelse og farve

  • Find din nærmeste SPORT 24 eller SPORT 24 OUTLET butik, klik "Reserver i butik", indtast dine kontaktoplysninger, og klik på "Send reservation"

  • Din reservation er nu sendt til butikken

  • Inden for 2 timer får du en mail/sms med status på din reservation

3. Kan jeg reservere alle varer på SPORT24.DK?

Du kan reservere de varer, som har en knap med "Se lagerstatus i butik" inden på selve varen.

4. Hvornår kan jeg hente min reserverede vare i butikken

Når din reservation er sendt til butikken, har butikken 2 timer til at gøre din reservation klar inden for butikkens åbningstid. Du modtager en mail og en sms, når varen er klar til afhentning.

5. Hvor længe er min vare reserveret?

Når du har fået besked fra butikken om, at din vare er klar, kan du hente den inden for butikken åbningstid eller de to førstkommende åbningsdage. Såfremt du ikke afhenter din vare, får du en mail / SMS med en annullering af din reservation.

6. Kan en reserveret vare alligevel ikke være på lager?

Der kan desværre opstå situationer, hvor den vare, du har reserveret, alligevel ikke er på lager i den valgte butik. Du vil da få besked via mail / SMS inden for 2 timer i butikken åbningstid. Du kan så enten vælge at bestille din vare på SPORT24.DK til afsendelse fra webshop lageret eller vælge at reserverer varen til afhentning i en anden butik, hvor den ønskede vare er på lager.

7. Jeg bestiller uden for åbningstid – hvornår kan jeg hente min vare?

Har du bestilt udenfor butikkens åbningstid, får du først besked fra butikken, når den åbner igen. Afvent venligst mail / SMS fra butikken med status på din reservation.

8. Hvornår betaler jeg for min reserverede vare?

Du betaler først for den reserverede vare, når du henter den i butikken.

9. Kan jeg reservere flere varer på en gang?

Du kan godt reservere flere varer, størrelser og farver. Det er dog ikke sikkert at samme butik har alle de ønskede varer. Bemærk også at du kun kan reservere én vare ad gangen, og du får derfor en mail og SMS for hver vare, du reserverer.

Kan jeg fortryde mit køb på webshoppen?

Hvis ordren allerede er pakket og faktureret, dvs. at du har modtaget fakturaen i din indbakke, er annullering og ændringer desværre ikke muligt. Lageret pakker dog hele dagen, så hvis din ordre endnu ikke er pakket, vil vi gøre alt for at hjælpe dig. Har du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. (+45) 30 21 38 50, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren. Er det ikke muligt for dig at ringe til os inden for vores kundeservice åbningstider, kan du sende en mail med teksten "HASTER - Ordreændring" i emne-feltet til kundeservice@sport24.dk, og vi vil, så vidt muligt, ændre din ordre den efterfølgende hverdag.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer pt. kun til adresser i Danmark. Please note: We deliver only to addresses in Denmark.

We do not deliver to any other countries incl. Greenland and The Faroe Islands.

Hos SPORT 24 har vi noget for hele familien. Se vores store udvalg