HOKA Clifton 8

21 produkter

Filtrer
Sortering
Viser 21 af 21 produkter

Lette, bløde og ekstra komfortable HOKA Clifton 8 løbesko

Uanset om du løber korte eller lange ture er det vigtigt, at du har de rette løbesko på. Når du løber på asfalt i byen eller på grusstier, har du brug for støddæmpning ved landing på hælen. Det er her løbeskoene kommer ind i billedet, da det er dem, som skal beskytte dine fødder mod underlaget, som du løber på. Ved brug af forkert fodtøj kan du risikere overbelastninger og skader, hvorfor det er ideelt at have de rette løbesko på, inden du bevæger dig ud ad døren.

Neutrale løbesko

HOKA Clifton 8 er en let løbesko med en blød stødabsorbering. Den er særligt velegnet til dig, som søger en alsidig sko til både lange og korte løbeture. HOKA Clifton 8 er lavet i et åndbart Mesh materiale, som er med til at holde dine fødder ventilerede under din løbetur. Mellemsålen består af en støttende EVA-skum, som giver dig en rigtig behagelig følelse at løbe i. Derudover er HOKA’s velkendte Meta Rocker teknologi med til at give løbeskoen en afrundet sålform, som supplerer din fodafvikling og hjælper med at drive dig frem. Derudover bidrager HOKA’s Active Foot Frame til, at din fod bliver omfavnet, hvilket giver dig fremragende støtte, når du løber.

Løbesko til din træning

HOKA Clifton 8 er et rigtig godt bud på et par løbesko til mange forskellige slags træninger.  HOKA Clifton 8 er et par alsidige løbesko og derfor kan du anvende dem til både gåture, korte løbeture, lange løbeture eller når det skal gå rigtig stærkt. Den lette vægt på disse HOKA Clifton 8 løbesko gør, at du vil opleve en fornemmelse af lethed og alene af den grund vil du helt naturligt få lyst til at løbe hurtigere.

Find din løbestil

Vi har alle vores individuelle løbestil og det er vigtigt, at du kender til din egen løbestil for at undgå skader og overbelastninger. Det er ikke altid så let at finde den rette løbestil, men det har en afgørende betydning for dit valg af løbesko. Helt grundlæggende findes der tre forskellige løbestile. Enten er du neutralløber, pronationsløber (også kaldet overpronation) eller supinationsløber (også kaldet underpronation). Du kan læse mere omkring de forskellige løbestile og blive klogere på, hvilken løbestil du har.