Har du 7 minutter og et par håndvægte?

Så får du lige her inspiration til hvordan du hurtigt får en effektiv overkropstræning i banken.

En træning du med fordel kan kaste dig over, når du alligevel ser håndboldkamp i stuen eller venter på, at risengrøden er klar.

Sammen med vores faste træningsekspert Julie Bruun har vi i videoen nedenfor lavet en 7 minutters udholdenhedstræning til dig, der er bygget op omkring øvelser til både skuldre, arme og øvre ryg, så hele overkroppen får sig en tur.

Alt du skal bruge for at komme i gang er et par lette håndvægte.

Det er vigtigt, at håndvægtene ikke er for tunge, da programmet kører uden pauser.

Se derfor om du kan finde nogle håndvægte, der er lige præcis så tunge, at du kan være med igennem alle 7 minutter.

Hernæst trykker du ”Play”, og så følger du ellers med Julie, så godt du kan programmet igennem.

Med dine arme i konstant bevægelse, begynder du muligvis at syre lidt til undervejs.

Bliver syren for meget for dig, må du meget gerne ryste armene og tage små pauser. 

Nederst i højre hjørne af videoen finder du et nedtællingsur, så du hele tiden ved, hvor meget tid, du har tilbage.

Så er der blot tilbage at sige rigtig god træning.

Del denne artikel
Del med Email Del på Facebook Share with Twitter Share with Linkedin Share with GooglePlus