Manglende bestillingsbekræftelse

Hvis du ikke modtager din bestillingsbekræftelse umiddelbart efter, at du har gennemført din ordre, kan det skyldes:

  1. Du har rent faktisk modtaget en bestillingsbekræftelse, men den ligger blot i "Uønsket post" eller "Spam".

    Hvis den ikke ligger i en af de to indbakker, så kontakt os venligst på mail: kundeservice@sport24.dk

  2. Du har ved en fejl tastet en forkert mailadresse – men hvad gør du så?

    Skriv en mail til: kundeservice@sport24.dk med overskriften "ORDREÆNDRING", hvori du meddeler os, hvilket telefonnummer du brugte på ordren og så (selvfølgelig) den korrekte mailadresse.

  3. Vores mailserver har ved en fejl ikke fået genereret en mail til dig – hvad gør du så?

    Hvis der er gået mere end 5 minutter efter betalingen er gennemført, så bedes du sende en mail til: kundeservice@sport24.dk - med overskriften "MANGLENDE BESTILLINGSBEKRÆFTELSE" hvori du meddeler os, hvilket telefonnummer du brugte på ordren.

Hos SPORT 24 har vi noget for hele familien. Se vores store udvalg

sp24

SPORT 24 er en danskejet og landsdækkende sportskæde. Vi er hele familiens sportskæde, som hylder glæden ved at bevæge sig. Hos os skal sport føles sjovt og bringe glæde. Uanset niveau og ambitioner hjælper vi med at dyrke glæden.

  • Facebook - Dark
  • Instagram
  • Youtube
  • E-mærket

SPORT 24 A/S - Skærskovgårdsvej 7 - 8600 Silkeborg - CVR: 13 82 46 06 | OBS! Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.