Din indkøbskurv

Total: 0,00 DKK

JBS

(0 produkter)

(28 produkter)

/ 30 / Alle

(28 produkter)

/ 30 / Alle
Vi har modtaget din besked, mange tak!
Der skete en fejl, beklager. Prøv igen senere.

JBS – vaskeægte klassikere

Der går ikke mange danskere rundt derude, som ikke kender til JBS eller et af de mange kendte undermærker, producenten efterhånden har i sin portefølje. JBS er Danmarks største og førende undertøjsproducent, og den placering sikrer de sig ved konstant at fokusere på deres kerneværdier: Komfort, kvalitet, innovation og individualitet.

 

Siden 1939 har JBS sendt underbukser ud af fabrikken og ind i danskernes tøjskabe. Selv den helt gamle klassiker 300-serien, som JBS startede succesen på, er tilbage på hylderne under navnet ”Original”. 

 

Undertøj til fodboldfans

JBS har gennem tiden formået at gøre sig bemærket og populær i sportens verden. Mange forbinder JBS med 70’ernes 6-dages løb i Herning, legendariske boksekampe, topfodbold i Ikast, FC Midtjylland, Herning Blue Fox og meget mere. Der findes nærmest et par JBS fanunderbukser til enhver stor fodboldklub i Danmark.

 

Den innovative og frejdige producent med rødderne plantet i den jyske muld har også et unikt samarbejde med verdensklasse fodboldspilleren Cristiano Ronaldo. Sammen har JBS og Ronaldo udviklet kollektioner af trendy og cool undertøj og strømper.

 

JBS igennem tiden og forud for sin tid

1939: JBS stiftes af Jens Bjerg Sørensen.

 

1946-’52: JBS starter produktionen af nattøj og undertøj under den originale 300-serie. Koreakrigen giver sine udfordringer i form af mangel på materialer.

 

1953-’60: JBS tager kampen op imod de danske tekstilproducenter. 15 mand stærk får virksomheden hul igennem til herretøjsforretninger landet over.

 

1961-’65: Kollektionen udvides, og JBS fokuserer mere på pasform og et optimeret design. En rulle stof bliver beskidt i produktionen, og her opstår ved et tilfælde den sorte serie af JBS undertøj.

 

1966-’70: JBS indleder nye samarbejder med tidens hotte designere som eksempelvis Margit Brandt

 

1976-’79: ”Det lille under” lanceres, som er en trusse, der både kan bruges til mænd og kvinder i perioden, hvor unisex var højeste mode.

 

1986-’89: Generationsskifte hos JBS. Sønnen Claus Bjerg Sønnen overtager roret.

 

1996-’05: JBS køber det norske undertøjsmærke Dovre.

 

2006-’08: JBS lancerer den banebrydende viralfilm "Men don’t want to look at naked men”, som vender op og ned på de traditionelle kønsroller.

 

2010-’11: JBS vises i landets biografer, når den uheldige Frank Hvam igen og igen dukker op i sit helt igennem klassiske herreundertøj fra JBS i filmen Klovn – The Movie.

 

2012-’13: JBS manifesterer sin tilstedeværelse online med opkøbet af webshoppen Intomo.dk. I samme periode indgår JBS et samarbejde med tennisspiller Caroline Wozniacki. Sammen lancerer de en feminin og sporty kollektion af kvindeundertøj. Senest i denne periode indgår JBS et verdensklasse samarbejde med fodboldikonet Cristiano Ronaldo.

 

Med en tidslinje, der byder på det ene gennemslag efter det andet, har JBS bevist, at producenten lytter til sine forbrugere, og formår at opfylde forbrugernes behov og ønsker, inden de nærmest selv opdager, at de eksisterer.

 

JBS er for alle

I dag er JBS et mærke, der er båret af kvalitetsbevidste forbrugere i alle aldre og til alle aktiviteter. Hos SPORT 24 er vi glade for at kunne tilbyde JBS undertøj og strømper til sportsudøvere og modebevidste forbrugere. Vi støtter op om kerneværdierne hos JBS og kan garantere dig kvalitet og pasform, hver gang du lægger JBS i indkøbskurven hos os.

Hjemmesiden bruger cookies

Hjemmesiden bruger Cookies.
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. De er helt uskadelige og standard på de fleste webshops i dag.
Cookies på denne hjemmeside anvendes primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik venligst på Læs mere om Cookies.