Er du den glade ejer af en babybule?

Hvis ja, så skal der lyde et stort tillykke med din graviditet!

Med et voksende liv i maven er der ikke noget at sige til, at din krop lige nu er på en vild rejse.

I takt med at din krop udvikler sig, er det sundt at overveje, hvordan du bedst støtter den i graviditeten og forbereder dig på dine kommende graviditetsuger og tiden som nybagt mor.

I samarbejde med fysioterapeut, Julie Bruun, og webshopejer, Tina Lykkegaard, vil vi gerne give dig et lille indspark til din forberedelse i form af en træningsvideo med øvelser til gravide.

Tina Lykkegaard, der er i slutningen af sin graviditet, begiver sig i videoen nedenfor ud i Julie Bruuns træningsprogram skræddersyet til gravide.

Programmet tager kun 30 minutter inkl. en opvarmning. Vi anbefaler at du tager opvarmningen med for at få vækket kroppen, inden du kaster dig ud i øvelserne.

Selvom det er lavet til gravide, kan dig, der ikke er gravid, også sagtens træne med, da programmet styrker både bækkenet og de dybe mavemuskler.

Øvelserne er rolige, uden hop og stød og sætter fokus på din vejrtrækning.

De eneste redskaber, du skal bruge, er en måtte og en elastik. Elastikken kan dog sagtens udelades.

Rigtig god fornøjelse med træningen og din graviditet.

Del denne artikel
Del med Email Del på Facebook Share with Twitter Share with Linkedin Share with GooglePlus